Training Apps

Viiden päivän matkatreeni

Lähdössä lomalle tai työmatkalle? Nappaa tästä ideat viidelle päivälle ilmaiseksi. Voit tehdä nämä treenit ilman välineitä, missä vain milloin vain. Nopeasti ja tehokkaasti!

1. päivä 6 min – hiit

liikkeet: vatsat 30 sekuntia, punnerrus 30 sekuntia
vinkki: tee 30 sekuntia vatsoja, lepää 30 sekuntia, punnerra 30 sekuntia, lepää 30 sekuntia, tee vatsoja 30 sekuntia… 6 minuutin ajan!


2. päivä10 min – kiertoharjoittelu

liikkeet: yleisliike 5 toistoa, vatsat 10 toistoa, askelkyykky 20 toistoa
vinkki: tee 5 yleisliikettä, 10 vatsaa, 20 askelkyykkyä ja toista liikkeitä tässä järjestyksessä 10 minuutin ajan!


3. päivä8 min – hiit

liikkeet: kyykky 30 sekuntia, vatsat 30 sekuntia
vinkki: kyykkää 30 sekuntia, lepää 30 sekuntia, tee vatsoja 30 sekuntia, lepää 30 sekuntia, kyykkää 30 sekuntia… 8 minuutin ajan!


4. päivä7 min – ladder

liikkeet: yleisliike, linkkari
vinkki: ladderissa toistot kasvavat kierros kierrokselta 2-2, 4-4, 6-6 jne – tee ensin 2 yleisliikettä ja 2 linkkaria, sen jälkeen 4 yleisliikettä ja 4 linkkaria, 6 yleisliikettä ja 6 linkkaria ja jatka toistojen määrää kasvattaen, kunnes 7 minuuttia tulee täyteen!


5. päivälaskevat numerot – 10,9,8…

liikkeet: linkkari, punnerrus, kyykkyhyppy
vinkki: laskevissa numeroissa liikkeiden toistomäärä laskee kierros kierrokselta, tee ensin 10 linkkaria, 10 punnerrusta, 10 kyykkyhyppyä, jonka jälkeen 9 linkkaria, 9 punnerrusta, 9 kyykkyhyppyä, 8 linkkaria… viimeisellä kierroksella on enää yksi toisto kutakin liikettä!


Innostuitko matkatreenistä?

100 päivää matkalla -treeniohjelma on tulossa! Ohjelma sopii paljon työnsä puolesta reissaaville – tai vaikka kotona ilman apuvälineitä treenaaville. Kyseessä on monipuolinen, omalla kehonpainolla tehtävistä liikkeistä koostettu harjoitusohjelma, jonka avulla voit huolehtia kunnostasi myös matkoilla, olitpa sitten lomalla tai työmatkalla!